Konkurenční zpravodajství a jeho možnosti v podmínkách firmy – Bc. Michala Hondlová
Bc. Michala Hondlová
Master's thesis
Konkurenční zpravodajství a jeho možnosti v podmínkách firmy
Competitive Intelligence and its possibility in terms of company
Anotácia:
Cílem této práce je popsání a analyzování jednotlivých metod využívaných v oblasti konkurenčního zpravodajství a jejich praktické využití v podmínkách vybrané firmy. Nejprve je vysvětlen a popsán samotný systém konkurenčního zpravodajství. Tyto teoretické podklady pak slouží pro zpracování návrhu systému konkurenčního zpravodajství pro společnost CVP Galvanika s. r. o. a zpracování konkrétních metod …viacAbstract:
The aim of the thesis is the description and analysis of particular methods used in the area of Competitive Intelligence and their practical applications in terms of a selected company. At first, the whole system of Competitive Intelligence has been described and explained. Afterwards these gained theoretical details have been used for system proposal processing of Competitive Intelligence in terms …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2015
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Petr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hondlová, Michala. Konkurenční zpravodajství a jeho možnosti v podmínkách firmy. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Metody Competitive Intelligence a kreditní informace v praxi
Bertha Baratta -
Konkurenční zpravodajství a metody jeho použití ve veřejné správě
Zuzana ZAVADILOVÁ -
Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti
Jindřich HANÁČEK -
Konkurenčního zpravodajství v rozhodovacím procesu regionu
Lukáš Hanzl -
Metody Competitive Intelligence, jejich aplikace v prostředí firmy Mad Company s.r.o. a uplatnění při otevírání nových zahraničních trhů
Lukáš Kulhavý -
Konkurenční zpravodajství v organizaci
Ganna Avakiants -
Konkurenční zpravodajství v podnikové praxi
Rudolf Kvapil -
Aplikace pro konkurenční zpravodajství stavební společnosti
Erika Seďová