Analýza prostředků a metod přímého prodeje – Bc. Jan Drážek
Bc. Jan Drážek
Bakalářská práce
Analýza prostředků a metod přímého prodeje
The analysis of means and methods of direct selling
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou přímého prodeje. Základním cílem této práce je vysvětlení toho, co se skrývá pod pojmem přímý prodej. Dalším cílem je pomocí nezávislého pozorování a rozhovorů shromáždění dostupných informací o společnosti Amway, která je nejznámnější společností zabývající se přímým prodejem a jejím představení. Práce se zabývá vývojem přímého marketingu, seznámením s …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with direct sales. The main objective of this work is to explain what is meant by the direct sale. Another goal is to gather available information about Amway through an independent observation and interviews. It is the best-known company dealing with direct sales and its performance. The work deals with the development of direct marketing, familiarization with the direct …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/js90d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Analysis of current segmentation procedures within the 3M Industry and Transportation Department and recommendations for future segmentation approaches
Verena Breitbach -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Marketing Approaches Implementation in Contemporary Tourism Industry
Oleksandra Gladchenko -
Green marketing
Michal Ďuriník -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo