Bc. Jan Drážek

Bachelor's thesis

Analýza prostředků a metod přímého prodeje

The analysis of means and methods of direct selling
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou přímého prodeje. Základním cílem této práce je vysvětlení toho, co se skrývá pod pojmem přímý prodej. Dalším cílem je pomocí nezávislého pozorování a rozhovorů shromáždění dostupných informací o společnosti Amway, která je nejznámnější společností zabývající se přímým prodejem a jejím představení. Práce se zabývá vývojem přímého marketingu, seznámením s …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with direct sales. The main objective of this work is to explain what is meant by the direct sale. Another goal is to gather available information about Amway through an independent observation and interviews. It is the best-known company dealing with direct sales and its performance. The work deals with the development of direct marketing, familiarization with the direct …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication