Bc. Jan Drážek

Bakalářská práce

Analýza prostředků a metod přímého prodeje

The analysis of means and methods of direct selling
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou přímého prodeje. Základním cílem této práce je vysvětlení toho, co se skrývá pod pojmem přímý prodej. Dalším cílem je pomocí nezávislého pozorování a rozhovorů shromáždění dostupných informací o společnosti Amway, která je nejznámnější společností zabývající se přímým prodejem a jejím představení. Práce se zabývá vývojem přímého marketingu, seznámením s …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with direct sales. The main objective of this work is to explain what is meant by the direct sale. Another goal is to gather available information about Amway through an independent observation and interviews. It is the best-known company dealing with direct sales and its performance. The work deals with the development of direct marketing, familiarization with the direct …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace