Michal Synovec

Bakalářská práce

Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum

Gamification of Online Cultural Events and its Influence on Audience
Anotace:
Práce se zabývá hlavně stanovením pojmu gamifikace včetně rozebrání výhod a proble-matiky přenesení kulturního dění do digitálního online prostředí. Teoretická část práce má za úkol vysvětlit její základní principy společně s předložením sesbíraných dat a in-formací o angažovanosti a zapojení publika v digitálním prostředí. Praktická část se poté zabývá analýzou online hudebního festivalu Rock for …více
Abstract:
The main topics which this thesis is dealing with are definition of gamification, proble-matics and advantages of shifting cultural happening to the digital and online sphere. The taks of the theoretical part is to define concept of gamification and explain its basic prin-ciples and bringing collected informations about egagement and participation of digital audiences. In the practical part you can …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eva Gartnerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Synovec, Michal. Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace