Spokojenost zákazníků výrobní organizace. Kano model. – Petr Coufal
Petr Coufal
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků výrobní organizace. Kano model.
Customer satisfaction of production organization. Kano model.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu spokojenosti zákazníků určené výrobní organizace. Analýzu provést na základě modelu profesora Kano. BP koncipovat jako zprávu pro vedení organizace o spokojenosti zákazníků tak, aby byla využitelná pro přezkoumání QMS vedením organizace.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.