Petr Coufal

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníků výrobní organizace. Kano model.

Customer satisfaction of production organization. Kano model.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu spokojenosti zákazníků určené výrobní organizace. Analýzu provést na základě modelu profesora Kano. BP koncipovat jako zprávu pro vedení organizace o spokojenosti zákazníků tak, aby byla využitelná pro přezkoumání QMS vedením organizace.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.