Zkušenosti školních psychologů se spoluprací se středoškolskými učiteli – Ing. Vlasta Kalinová
Ing. Vlasta Kalinová
Bakalářská práce
Zkušenosti školních psychologů se spoluprací se středoškolskými učiteli
Experience of school psychologists working with high school teachers
Anotace:
AbstraktBakalářská práce je zaměřena na spolupráci školního psychologa s učiteli. V teoretické části je definován vědní obor školní psychologie a osobnost školního psychologa. Kromě toho jsou zde popsány jeho služby, náplň práce a kompetence. Hlavním cílem teoretické části je poukázat na formy spolupráce učitelů se školními psychology, v jakých situacích spolu spolupracují nejčastěji, jak jejich spolupráce …víceAbstract:
AbstractThe Bachelor´s Thesis is focused on the cooperation of school psychologist with teachers. The aim of the theoretical part is to define the scientific field of school psychology and the personality of school psychologist. Furthermore, their service, work content and competence are described there. The main aim of the thesis is refer to the forms of cooperation between teachers and school psychologists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Lucie Zlámalová
- Oponent: Martin Pírko, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
The Relationship Between Mind Sets and the Motivation of Secondary School Students of English as a Second Language
Eva Vahalíková -
The Regulatory Culture of the Italian Energy Market: a potentional conflict with the vision of market liberalization?
Lukas Grossi -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Školní psycholog v inkluzivním prostředí základní školy
Jana Magerová -
Školní psycholog jako opora pro začínající učitele
Adéla SLAVÍČKOVÁ -
Školní psycholog v prostředí sociální sítě Instagram
Adéla KAMBOVÁ -
Školní psycholog na SŠ a jeho spolupráce s učiteli
Pavla Hažmuková