Zeynep Çizmeci

Master's thesis

Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture

Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Abstract:
Marketing je celek činností, které vedou k podpoře nebo zvýšení prodeje produktu či služby. Destinační marketing je marketingová metoda používaná ke zvýšení viditelnosti konkrétní destinace, k urychlení jejího rozvoje a ke zvýšení počtu návštěvníků. V tomto ohledu přispěje rozvoj cestovního ruchu v oblasti dědictví a kultury k popularitě cestovního ruchu v Turecku. Kappadokie je v tomto případě jednou …more
Abstract:
Marketing is the whole of actions to promote or increase sales a product or service. Destination marketing is the whole of marketing methods used to increase the visibility of a particular destination, to accelerate its development and to increase the number of visitors. In this context, development of heritage and culture tourism in Turkey will contribute to popularity of Turkey’s tourism. At this …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2019
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Marija Zlatić

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76233

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities