Bc. Barbora Hemzáčková
Bakalářská práce
Dítě jako spotřebitel?
The child as a consumer?
Anotace:
Tato práce zkoumá, jak děti předškolního věku vnímají reklamu. Zabývá se tím, zda děti rozumějí významu slova reklama. Dále se snaží zjistit jejich názor na ni a do jaké míry reklamnímu sdělení důvěřují. Cílem práce je i odhalit, jaké množství reklamy děti shlédnou při sledování dětských pořadů a prohlížení časopisů přímo jim určených.Abstract:
This thesis analysis, how children from their very early age perceive publicity. It focuses on children’s understanding of the term publicity. Additionally, it analysis their opinion on it and to what extend is commercial sharing trustworthy for them. The aim of this thesis is to discover the number of viewed commercial announcements while observing television channels, magazines concentrated on children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13117/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Pohybová aktivita dětí ve státní mateřské škole, v mateřské škole s alternativním zaměřením a v dětské skupině s prvky Montessori
Marie Menšíková -
Regulace dětské hry v mateřské škole
Tereza Pohanková -
MATEŘSKÁ ŠKOLA V MUZEU, MUZEUM V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Božena BOBKOVÁ -
Logopedická prevence u dětí v mateřské škole při Olivově dětské léčebně v Říčanech u Prahy
Kateřina Janíková -
Hudební aktivity v mateřské škole - práce s dětskou písní a nástroji boomwhackers
Lucie Zatloukalová