Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ – Bc. Veronika PAVELKOVÁ
Bc. Veronika PAVELKOVÁ
Master's thesis
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
The Use of Semantic Differential Method in Music Education at the 2nd Primary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá metodou sémantického diferenciálu. S využitím této hodnotící metody měly být zjištěny postoje žáků druhého stupně základních škol k poslechové činnosti vybraných skladeb. Získaná data byla zpracována v programu Excel a výsledky byly zpracovány do grafů hodnotících křivek průměrných hodnot. Popsaná využití metody sémantického diferenciálu mohou být užitečnou inspirací pedagogům …moreAbstract:
This thesis deals with the method of semantic differential. Using this method of evaluation should be identified attitudes of upper primary school pupils to the listening activity of selected tracks. The data were processed in Excel programme and the results were processed into graphs assessment curves averages. Described the use of semantic differential method may be useful inspiration to teachers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2015
Accessible from:: 3. 7. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2015
- Supervisor: PhDr. David Kozel, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVELKOVÁ, Veronika. \textit{Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ak09qx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVELKOVÁ, Veronika. Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2-ov-hv-12
Theses on a related topic
-
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Antický hudební mýtus a jeho responze ve středoškolské hudební výchově
David KOZEL -
Vztah hudební percepce a aktivního provozování hudby u středoškolské mládeže
Josef Secký -
Ennio Morricone skladatel filmové hudby a jeho místo ve znalostech a postojích oborových studentů hudební výchovy
Hana KOSTÍKOVÁ -
Aspekty recepce hudební mluvy vybraných varhanních skladeb Petra Ebena na základních uměleckých školách
Marek GAJDA -
Ontogeneze hudebních preferencí a jejich souvislost s hudebními disponibilitami
Filip CHOBOT -
Osobnost Zdeňka Pololáníka a aktivní využití jeho díla v hodinách hudební výchovy
Sofie Strnadová