Subjektivní odpovědnost rodičů a pedagogů za úspěchy a neúspěchy dítěte – Bc. Alexandra Beníčková
Bc. Alexandra Beníčková
Master's thesis
Subjektivní odpovědnost rodičů a pedagogů za úspěchy a neúspěchy dítěte
Subjective Responsibility of Parents and Teachers for the Success and Failure of the Child
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou subjektivní odpovědnosti rodičů a pedagogů za úspěchy a neúspěchy dítěte. V teoretické části jsou objasněny všechny aspekty, které se k tomuto tématu pojí. Zprvu je zaměřena na osobnost dítěte, která prochází výchovně vzdělávacím procesem a je prostřednictvím jej utvářena. Práce se dále zabývá školní úspěšností a neúspěšností a jejich konkrétními specifikami …viacAbstract:
This diploma thesis deals with subjective responsibility of parents and teachers for the successes and failures of the child. All the aspects that are linked to this topic are explaining in the. Initially theoretical part is focused on the child's personality, which is concrete specifics and consequences passes through the educational process and this process formed it. The diploma thesis deals with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zverejniť od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Beníčková, Alexandra. Subjektivní odpovědnost rodičů a pedagogů za úspěchy a neúspěchy dítěte. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Správný psychomotorický vývoj dítěte jako předpoklad prevence školní neúspěšnosti
Alice Brychtová -
Žakova osobnost a školní úspěšnost dětí se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Hana Křapová -
Osobnost a úspěšnost žáka se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Věra HRUBČÍKOVÁ -
Vliv ekonomického zázemí vysokoškolských studentů na jejich školní úspěšnost
Martina Plevová -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Vztahy asistenta pedagoga v kontextu vztahů (asistent žák, pedagog, rodič, ředitel školy).
Martina PIVODOVÁ