Učební úlohy na 1. stupni základní školy – Mgr. Věra Recmanová
Mgr. Věra Recmanová
Master's thesis
Učební úlohy na 1. stupni základní školy
Learning Tasks at the Primary School
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou učebních úloh na 1. stupni základní školy. V její teoretické části jsou postupně definovány pojmy příležitost k učení, výukový cíl a učební úloha, a dále je zmíněno několik dříve provedených výzkumů učebních úloh. V empirické části práce je pak popsána příprava, průběh a výsledky výzkumného šetření zaměřeného na zadávání učebních úloh ve výuce přírodovědy na …viacAbstract:
This diploma thesis deals with learning tasks in the primary school instruction. Its theoretical part gradually defines the terms opportunity to learn, educational objective and learning task, and then mentions some earlier researches of learning tasks. Its empirical part describes preparation, progress and results of the research concentrated on instruction of biological learning tasks at primary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jtzw0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Posttraumatický růst jako příležitost k učení
Radka Mácová -
Syndrom vyhoření u lékařů jako příležitost k transformativnímu učení
Sabina Náhlíková