Analýza a návrh vylepšení aplikace Helpdesku pro společnost vyvíjející SW – Vladimír Dušek
Vladimír Dušek
Diplomová práce
Analýza a návrh vylepšení aplikace Helpdesku pro společnost vyvíjející SW
Analysis and design of Helpdesk application improvements for a software development company
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout vylepšení helpdeskové aplikace a odpovídajících procesů tak, aby odpovídaly standardům a best practice používané v současné době. Jádro práce se opírá o rámec ITIL s využitím jeho třetí i čtvrté verze. Jedná se o vnitřní případovou studii a je strukturována dle metodiky IMRaD a je tedy členěna do čtyř hlavních částí. V úvodu této práce je definován již zmíněný rozsah práce …víceAbstract:
Aim of this thesis is to suggest improvements for helpdesk application and related processes, accordingly to the standards and currently used best practice. Core of this thesis follows ITIL framework using both versions 3 and 4. This thesis is structured accordingly to the IMRaD Methodology and therefore is divided into four main parts. Introductory part of this this thesis defines scope of this paper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86102
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Tomáš Bruckner
- Oponent: Milan Nidl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86102
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Informační systémy a technologie / Řízení podnikové informatiky
Práce na příbuzné téma
-
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
Mykhailo Mykytynets -
Implementation and Delivery of Integrated IT Service Management solution using ServiceNow platform
Aleksandr Kadesnikov -
Řízení IT služeb – IT Service Management ve společnosti XY podle knihovny ITIL
Richard Dzurko -
The Possibilities of COBIT and ITIL Frameworks Combination in IT Service Management
Egor Shinkariuk -
Optimizing Organizational IT Service Management through the Implementation of ITIL Framework
Sadman Amir -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Transformace procesů IT Service Managementu podle ITIL
Jan Vymětal -
Transformácia Service Management tímu pomocou agilných metód
Xenia Kuštanová