Vladimír Dušek

Diplomová práce

Analýza a návrh vylepšení aplikace Helpdesku pro společnost vyvíjející SW

Analysis and design of Helpdesk application improvements for a software development company
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout vylepšení helpdeskové aplikace a odpovídajících procesů tak, aby odpovídaly standardům a best practice používané v současné době. Jádro práce se opírá o rámec ITIL s využitím jeho třetí i čtvrté verze. Jedná se o vnitřní případovou studii a je strukturována dle metodiky IMRaD a je tedy členěna do čtyř hlavních částí. V úvodu této práce je definován již zmíněný rozsah práce …více
Abstract:
Aim of this thesis is to suggest improvements for helpdesk application and related processes, accordingly to the standards and currently used best practice. Core of this thesis follows ITIL framework using both versions 3 and 4. This thesis is structured accordingly to the IMRaD Methodology and therefore is divided into four main parts. Introductory part of this this thesis defines scope of this paper …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Tomáš Bruckner
  • Oponent: Milan Nidl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86102