Bc. Milena Osipova

Bakalářská práce

Kvalita a srozumitelnost zdravotnické argumentace v propagaci kosmetických výrobků

Quality and Intelligibility of Medic Argumentation in Promotion of Cosmetics Product
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje srozumitelnosti zdravotnické argumentace v propagaci kosmetických výrobků na trhu České republiky se zaměřením na spotřebitele značek La Roche Posay a Avene. Práce je rozdělená do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část práce je věnovaná obecným teoretickým poznatkům z oblasti marketingu, spotřebního chování a rozdělení kosmetických produktů na českém trhu …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with medical reasoning comprehensibility of cosmetic products on the Czech Republic market with orientation at La Roche Posay and Avene brands customers. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical ones. The first part of the thesis deals with general theoretical knowledge in the field of marketing, customer behavior and cosmetic production classification …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Ilona Toufarová
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní