Kvalita a srozumitelnost zdravotnické argumentace v propagaci kosmetických výrobků – Bc. Milena Osipova
Bc. Milena Osipova
Bakalářská práce
Kvalita a srozumitelnost zdravotnické argumentace v propagaci kosmetických výrobků
Quality and Intelligibility of Medic Argumentation in Promotion of Cosmetics Product
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje srozumitelnosti zdravotnické argumentace v propagaci kosmetických výrobků na trhu České republiky se zaměřením na spotřebitele značek La Roche Posay a Avene. Práce je rozdělená do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část práce je věnovaná obecným teoretickým poznatkům z oblasti marketingu, spotřebního chování a rozdělení kosmetických produktů na českém trhu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with medical reasoning comprehensibility of cosmetic products on the Czech Republic market with orientation at La Roche Posay and Avene brands customers. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical ones. The first part of the thesis deals with general theoretical knowledge in the field of marketing, customer behavior and cosmetic production classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cpvnx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Ilona Toufarová
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová -
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
Nina Jeřábková -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
Marketing vybrané organizace podle trendů spotřebního chování
Markéta Přívozníková -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková