Klára Dychtlová
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí
Anotace:
V mé bakalářské práci se budu zabývat konkurenčním prostředím a konkurenceschopností vybrané firmy a aplikuji na ni zvolené analýzy. Na tuto problematiku jsem si zvolila společnost Essox s.r.o., která se zabývá financováním automobilů i spotřebního zboží. Společnost jsem si vybrala z důvodu absolvování u ní odborné praxe a znalost firmy. Nejdříve v teoretické části popíšu pojmy týkající se tématu, …víceAbstract:
In my bachelor thesis I will deal with the competitive environment and competitiveness of a selected company and apply the selected analyses to it. I chose the company Essox s.r.o., which deals with the financing of cars and consumer goods, on this issue. I chose that company because of my professional experience and knowledge of the company. First, in the theoretical part, I will describe the concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/bjl9z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 2. 2021
- Vedoucí: Ing. Miluše Balková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Polanecká
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Definování konkurenční výhody podniku Nokian Tyres s.r.o. a její zobchodování
Petra Veselá -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova