Povědomí českých spotřebitelů o demarketingu. – Boris Klíma
Boris Klíma
Bakalářská práce
Povědomí českých spotřebitelů o demarketingu.
Knowledge of Czech consumers about demarketing.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na demarketing a prověření povědomí o výskytu tohoto nástroje u českých spotřebitelů, konkrétně u akademické obce Mendelovy univerzity. V první části bakalářské práce je uvedena teoretická část, která je nezbytná k pochopení vybraného tématu. Ve druhé, praktické části, se nachází rozbor povědomí českých spotřebitelů o …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on demarketing, mostly knowledge of czech consumers about demarketing, specifically knowledge of acadamic community of Mendel university. In the first part are mentioned theoretic facts, which are important to know to get an exact view at demarketing. In the second part of thesis is added an analysis of knowledge about demarketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Hvizdová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu
Šárka ZOUHAROVÁ -
Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené
Jana TULACHOVÁ -
Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Eva HANNICHOVÁ -
Hornické muzeum Příbram v kontextu kulturního života města, cestovního ruchu a identity instituce
Stanislava Moravcová -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ