Boris Klíma

Bakalářská práce

Povědomí českých spotřebitelů o demarketingu.

Knowledge of Czech consumers about demarketing.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na demarketing a prověření povědomí o výskytu tohoto nástroje u českých spotřebitelů, konkrétně u akademické obce Mendelovy univerzity. V první části bakalářské práce je uvedena teoretická část, která je nezbytná k pochopení vybraného tématu. Ve druhé, praktické části, se nachází rozbor povědomí českých spotřebitelů o …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on demarketing, mostly knowledge of czech consumers about demarketing, specifically knowledge of acadamic community of Mendel university. In the first part are mentioned theoretic facts, which are important to know to get an exact view at demarketing. In the second part of thesis is added an analysis of knowledge about demarketing.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eva Hvizdová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií