Boris Klíma

Bachelor's thesis

Povědomí českých spotřebitelů o demarketingu.

Knowledge of Czech consumers about demarketing.
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na demarketing a prověření povědomí o výskytu tohoto nástroje u českých spotřebitelů, konkrétně u akademické obce Mendelovy univerzity. V první části bakalářské práce je uvedena teoretická část, která je nezbytná k pochopení vybraného tématu. Ve druhé, praktické části, se nachází rozbor povědomí českých spotřebitelů o …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on demarketing, mostly knowledge of czech consumers about demarketing, specifically knowledge of acadamic community of Mendel university. In the first part are mentioned theoretic facts, which are important to know to get an exact view at demarketing. In the second part of thesis is added an analysis of knowledge about demarketing.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Eva Hvizdová, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií