Boris Klíma
Bachelor's thesis
Povědomí českých spotřebitelů o demarketingu.
Knowledge of Czech consumers about demarketing.
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na demarketing a prověření povědomí o výskytu tohoto nástroje u českých spotřebitelů, konkrétně u akademické obce Mendelovy univerzity. V první části bakalářské práce je uvedena teoretická část, která je nezbytná k pochopení vybraného tématu. Ve druhé, praktické části, se nachází rozbor povědomí českých spotřebitelů o …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on demarketing, mostly knowledge of czech consumers about demarketing, specifically knowledge of acadamic community of Mendel university. In the first part are mentioned theoretic facts, which are important to know to get an exact view at demarketing. In the second part of thesis is added an analysis of knowledge about demarketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Hvizdová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLÍMA, Boris. \textit{Povědomí českých spotřebitelů o~demarketingu.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/al0vtl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu
Šárka ZOUHAROVÁ -
Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené
Jana TULACHOVÁ -
Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Eva HANNICHOVÁ -
Hornické muzeum Příbram v kontextu kulturního života města, cestovního ruchu a identity instituce
Stanislava Moravcová -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ