Signální monitoring dodavatelů / zákazníků – Roman Volf
Roman Volf
Diplomová práce
Signální monitoring dodavatelů / zákazníků
Signal monitoring of suppliers/customers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití metod Competitive Intelligence v praxi. Hlavním cílem práce je navrhnout a realizovat systém sběru, analýzy a distribuce dat koncovým uživatelům ve společnosti Crystal Glamour, a.s. K naplnění tohoto cíle je stanoveno několik dílčích cílů. Analyzovat chod společnosti, najít její silné a slabé stánky, identifikovat příležitosti a hrozby společnosti. Na základě …víceAbstract:
This thesis deals with the possibilities of using methods of Competitive Intelligence in practice. The main objective of thesis is to design and realize system for collecting, analysis and distribution of data to end users at Crystal Glamour, Ins. To achieve this goal was set several sub - objectives. Analyze the company activities, find its strengths and weaknesses, identify opportunities and threats …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38511
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Tomáš Vejlupek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38511
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití Big Data pro´Competitive Inteligence
Veronika Petrásková -
Možnosti využití otevřených dat pro Competitive Intelligence
Filip Škarda -
Možnosti využití otevřených dat pro Competitive Intelligence
Martin Kolinger -
Možnosti využitia Big Data pre Competitive Inteligence
Marek Verníček -
Využití otevřených dat v rámci Competitive Intelligence
Martin Koller -
Využití Competitive Intelligence pro podporu podnikání
Petr Smrčina -
Využití otevřených informačních zdrojů v competitive Intelligence
Van Chien Dinh -
Analýza trhu s mobilními aplikacemi s využitím Competitive Intelligence a jeho nástrojů
Hoang Nam Dao