Právní regulace on-line reklamy – Mgr. Martin Haleš
Mgr. Martin Haleš
Diplomová práce
Právní regulace on-line reklamy
Legal Regulation of On-Line Advertisement
Abstract:
This diploma thesis deals with the question of legal regulation of on-line advertising. It describes regulation by public law, regulation by private law, regulation by EU directives and also self-regulation on both national and international level (in this part, selected self-regulation authorities are described and their approach to on-line advertising is observed). In a more detailed way, the thesis …víceAbstract:
Táto práca sa zaoberá otázkou právnej regulácie on-line reklamy. Všíma si verejnoprávnu reguláciu, súkromnoprávnu reguláciu, reguláciu na úrovni Europskych spoločenstiev a autoreguláciu na národnej i nadnárodnej úrovni (v tejto časti sa taktiež venuje niektorým vybraným samoregulačným orgánom a ich prístupu k on-line reklame). Podrobnejšie sa zameriava na analýzu troch problematických foriem on-line …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n3qij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2009
- Vedoucí: doc. JUDr. Radim Polčák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Právo a internet
Vít Beránek