Ondřej Uher

Bakalářská práce

Společensky zodpovědný marketing jako nový trend v marketingové komunikaci

Socially responsible marketing as a new trend in marketing communications
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá novým trendem v marketingové komunikaci firem, kterým je společensky zodpovědný marketing. Vedle představení tohoto marketingového nástroje je cílem práce i srovnání předešlého vývoje se současným stavem a především podrobnější analyzování aktuální situace v této oblasti. Proto jsou zde nejprve zmíněny vybrané historicky nejúspěšnější kampaně, ale poté je hlavní pozornost …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with a new trend in marketing communications of companies, which is a socially responsible marketing. Besides a presentment of this marketing tool, main aims of this work are also a comparison of previous progress with current state and especially more detailed analysis of actual situation in this sphere. Therefore, there are firstly mentioned chosen historically the most successful …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21341