Hodnocení marketingové kampaně Máte Hromadu Důvodů – Zdeněk KRESA
Zdeněk KRESA
Bachelor's thesis
Hodnocení marketingové kampaně Máte Hromadu Důvodů
Evaluation of marketing campaign You have many reasons to travel public transport in Pilsen
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením reklamní kampaně Máte Hromadu Důvodů, která od září 2015 do prosince 2016 propagovala výhody cestování městskou hromadnou dopravou v Plzni. Práce nejprve přibližuje problematiku městské hromadné dopravy obecně a aktuální vývoj v odvětví. Další část práce je věnována představení společnosti Plzeňské městské dopravní podniky - autora reklamní kampaně. V dalších částech …moreAbstract:
This bachelor's thesis is concentrating on evaluation of marketing campaign You have many reasons to travel public transport. This campaign was running from September 2015 to December 2016 and was promoting the advantages of using public transport in Pilsen. Thesis firstly introduces problematics of public transport in general, then actual development in this sector. Next part of thesis concentrates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRESA, Zdeněk. Hodnocení marketingové kampaně Máte Hromadu Důvodů. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Projekt internetové reklamní kampaně pro účely preventivního stomatologického programu
Eliška Skovajsová -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech -
Hodnocení reklamní kampaně
David BABKA -
Hodnocení účinosti reklamní kampaně
Petr Pelc -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin -
Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy
Jakub Tichy -
Návrh reklamní kampaně pro sortiment koupelen společnosti HOPA CZ, s. r. o. v ČR
Eliška ŤULPOVÁ -
Hodnocení vnímaní reklamních kampaní pivovaru Bernard
Petra Červená