Petr Pelc
Diplomová práce
Hodnocení účinosti reklamní kampaně
Effects evaluation of the chosen advertising campaign launched by Coca-Cola Česká republika s.r.o.
Anotace:
Značka balené vody Bonaqua patří na českém trhu nealkoholických nápojů mezi dobře zavedené značky. V roce červenci 2007 byla spuštěna kampaň "možná ti ulehčí cestu", která měla zajistit této značce mnohem silnější postavení na trhu. I když byla tato kampaň velmi úspěšná, dnes po třech letech od jejího spuštění, je jasné, že se základní cíle splnit nepodařilo. Tato práce se zabývá detailním popisem …víceAbstract:
Water brand Bonaqua belongs among well established brands on the Czech beverage market. In July 2007 was launched campaign "možná ti ulehčí cestu", which was primarily designed to provide much better market performance. Although this campaign was very successful, today, after three years, it is obvious that a basic goal of this campaign was not fulfilled. This thesis deals with detailed characterization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23595
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Stanislav Bil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23595
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zavedenie značky Vinea na český trh
Viktor Šušnyák -
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Lucie Hankeová -
Zhodnocení postavení společnosti Coca-cola Hellenic na trhu nealkoholických nápojů v ČR
Karolína Švejkovská -
E-commerce na českém trhu s nealkoholickými nápoji
Thi Loan Nguyen -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Analýza ekonomické výkonnosti odvětví výroby nápojů v ČR v období hospodářské krize
Zdeněk VRŠKA -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Women-centered design na americkém trhu
Lucie Mocková