Děti do tří let v prostředí mateřské školy – Barbora Grósová
Barbora Grósová
Bakalářská práce
Děti do tří let v prostředí mateřské školy
Children under the Age of Three in a Kindergarten Environment
Anotace:
Bakalářská práce je teoreticko empirického charakteru a zaměřuje se na zařazování dětí mladších tří let do prostředí mateřské školy. V teoretické části jsou vymezena stěžejní teoretická východiska z oblasti institucionální péče o děti do tří let s akcentem na vývojová specifika těchto dětí. Empirická část práce se věnuje kvalitativně orientovanému výzkumu, který byl realizován prostřednictvím polostrukturovaných …víceAbstract:
The bachelor's thesis is conceived as a theoretical-empirical and it focuses on the inclusion of children under three years of age in the kindergarten environment. The theoretical part explains the crucial theoretical bases of institutional care for children up to three years with an emphasis on developmental specifics of these children. The empirical part focuses quali-tative oriented research, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zveřejnit od: 27. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jana Majerčíková, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Grósová, Barbora. Děti do tří let v prostředí mateřské školy. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Institucionální zabezpečení a formy environmentální mimoškolní výchovy a vzdělávání
Lucie Zíková -
Analýza systému středního vzdělávání v ČR, možnosti jeho ukončování a komparace se systémy Slovenska, Polska a vybraných spolkových zemí Německa a Rakouska
Klára Kudiveisová -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal -
Raný věk irských parlamentů (1264-1366)
Vojtěch Lotz -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na raný školní věk
Světlana Baborská