Lenka Krejčíková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie restaurací Potrefená Husa

Marketing strategy of Potrefená husa restaurants
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií restaurace Potrefená husa Resslova patřící do franchisingové sítě Pivovarů Staropramen. Cílem této bakalářské práce je navržení nové marketingové strategie restaurace Potrefená husa Resslova na základě analýzy současného marketingového prostředí a opírající se o výsledky provedeného dotazníku zaměřeného na typologii zákazníka. Jako doplněk těchto …more
Abstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of Potrefená husa Resslova restaurant as a part of the franchise chain of Pivovary Staropramen. The aim of this thesis is to suggest a new marketing strategy of this restaurant based on the analysis of the current marketing environment and the results of the consumer's typology questionnaire. The new strategy also results from the analysis of the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2011
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Jan Bockstefel

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25483