Jana Kotrbatá
Master's thesis
Herecké prožívání a představování
EXPERIENCING AND PERSONATING
Anotácia:
Ve své diplomové práci se věnuji tématu prožívání a představování. V jedné kapitole se snažím zachytit hlavní teze Stanislavského a Diderota, ale především se snažím reflektovat své vlastní zkušenosti. Porovnávám všechny absolventské inscenace v divadle Disk a v jednotlivých kapitolách popisuji, jakým způsobem jsem pracovala na konkrétních postavách, jak jsem k práci přistupovala, jaké jsem volila …viacAbstract:
I address the subject of experiencing and personating in my thesis. I try to capture principal Stanislavkij´s and Diderot´s theories in one capture but mainly I try to reflect upon my own experiences. I compare all my graduation stagings in the Disk theatre and I describe in individual chapters how I worked on particular characters, how I approaches my work, which expressive devices i chose etx.Kľúčové slová
výrazové prostředkyKľúčové slová
prožitekKľúčové slová
divadelní roleKľúčové slová
představivost
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10257
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2017
- Vedúci: Eva SALZMANNOVÁ
- Oponent: Tomáš TÖPFER
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 2. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMaster programme / odbor:
Dramatická umění / Herectví činoherního divadla
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
Šimon Mészáros