Analýza konkurence konkrétního podniku – Ing. Mgr. Tomáš Kundľa
Ing. Mgr. Tomáš Kundľa
Bachelor's thesis
Analýza konkurence konkrétního podniku
Analysis of competiton of the company
Abstract:
The aim of the thesis „Analysis of competition of the company” is to analyse competition in the field of the passenger rail transport on the route Prague-Ostrava and to find a competitive advantage of RegioJet. At the beginning, the author defines the methodological approaches . First, theoretical part, is focused on used terms and discusses the various analysis used in this work. Second part analyses …moreAbstract:
Predmetom bakalárskej práce na tému „Analýza konkurencie konkrétneho podniku“ je analyzovať konkurenciu v železničnej osobnej preprave na trase Ostrava-Praha a nájsť konkurenčnú výhodu spoločnosti RegioJet. Na začiatku práce autor vymedzuje metodologický postup tejto práce. Prvá časť práce je teoretická, ktorá vymedzuje požívané pojmy a rozoberá jednotlivé analýzy použité v tejto práci. Druhá časť …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/emc5e/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Richter
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Vývoj značky podniku jako jeho konkurenční výhoda
Michal Sukenik -
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Maroš Bežák -
Marketing, logistika a Supply Chain Management
Simona Vaisová -
Indian fast food chain in Prague
Mansi Ranjitbhai Parmar -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
Strategická analýza podniku
Patrik Kočiš -
Tvorba business modelu #befull
Matej Laššo -
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška