Michaela Vlková

Diplomová práce

Marketingová strategie společnnosti Xella na českém trhu

Marketing strategy of the company Xella CZ on the Czech market
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování marketingové strategie společnosti Xella CZ s.r.o., předního výrobce bílých pórobetonových tvárnic na českém trhu, pro zaběhlou značku YTONG a novou značku Hebel. Teoretická část se zabývá pojmem strategické marketingové plánování, popisuje jeho fáze a etapy. Vysvětluje pojmy segmentace, targeting, positioning a strategie více značek. Konec teoretické …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to develop a marketing strategy of Xella CZ s.r.o, a leading producer of white aerated concrete blocks on the Czech market, for YTONG -established brand and a new brand Hebel. The theoretical part deals with the concept of strategic marketing planning, describes its phases and stages. It explains the terms segmentation , targeting, positioning and multi-brand strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40370

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod