Marketingová strategie společnnosti Xella na českém trhu – Michaela Vlková
Michaela Vlková
Diplomová práce
Marketingová strategie společnnosti Xella na českém trhu
Marketing strategy of the company Xella CZ on the Czech market
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování marketingové strategie společnosti Xella CZ s.r.o., předního výrobce bílých pórobetonových tvárnic na českém trhu, pro zaběhlou značku YTONG a novou značku Hebel. Teoretická část se zabývá pojmem strategické marketingové plánování, popisuje jeho fáze a etapy. Vysvětluje pojmy segmentace, targeting, positioning a strategie více značek. Konec teoretické …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to develop a marketing strategy of Xella CZ s.r.o, a leading producer of white aerated concrete blocks on the Czech market, for YTONG -established brand and a new brand Hebel. The theoretical part deals with the concept of strategic marketing planning, describes its phases and stages. It explains the terms segmentation , targeting, positioning and multi-brand strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40370
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Petr Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40370
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Strategické marketingové plánování
Vendula Šteflová -
Strategické marketingové plánování
Lucie Němcová