Václav Černoch
Bakalářská práce
Marketing basketbalového klubu
Marketing of a Basketball Club
Anotace:
V mojí bakalářské práce jsem se zaměřil na marketing basketbalového klubu NH Ostrava. Vzhledem k tomu, že za klub sám hraji, zvolil jsem pro marketingový výzkum metody pozorování a volný rozhovor s manažerem klubu. Moje práce je rozdělena na tři části. První je teoretická část, kde jsem popisoval marketing, marketingový mix a výzkumné metody. V druhé části jsem využil teoretické poznatky v praxi, kde …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focused on the marketing of the basketball club of NH Ostrava. With regard to my playing in this club, I opted for a marketing research methods of observation and interview with the manager of the club. My work is divided into three parts. The first is a theoretical part where I described marketing, marketing mix and research methods. In the second part, I used theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80793
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Milena Černá
- Oponent: Ladislav Kudela
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management. / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová