Změny spotřebního chování a zadluženosti domácností v době koronavirové krize – Bc. Hřibová Hřibová
Bc. Hřibová Hřibová
Diplomová práce
Změny spotřebního chování a zadluženosti domácností v době koronavirové krize
Changes in consumer behavior and household debt over time coronavirus crisis
Anotace:
Tato práce se zaměřila na zmapování změny spotřebitelského chování a zadluženosti českých domácností vlivem pandemie COVID-19. Teoretická část přinesla základní definice a terminologii v oblasti spotřebitele a jeho chování a zadluženosti v obecném smyslu, historickém přehledu a v rámci přehledu zadluženosti českých domácností v posledních dvou letech. V rámci praktické části byla prostřednictvím dotazníkového …víceAbstract:
This thesis was aiming to map consumer behavior and indebtness of Czech households as a result of pandemic of COVID-19. In the theoretical part basic terms and definitions were explained in the area of consumer behavior and indebtness in the theoretical sense as well as in a historical overview and in respect to Czech households during the past two years. In the practical part a method of a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/czalq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Vendula Hynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování
Martina Dvořáčková -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně
Filip Vedral -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí
Jana Kupská -
Nízká finanční gramotnost jako důvod recidivy bezdomovectví
Ivana KORYTOVÁ