Neklidné dítě a možnosti jeho zapojení do činností – Bc. Tereza STŘÍLKOVÁ
Bc. Tereza STŘÍLKOVÁ
Bakalářská práce
Neklidné dítě a možnosti jeho zapojení do činností
The restless child, and their possible integration in activities.
Anotace:
Neklidnost je problém, který je, byl a bude. Někteří mají tendenci brát hyperaktivitu jako přechodný stav než nemoc. Snahou této práce je vysvětlit pojem neklidnost a s tím spojené ADHD. Ve své teoretické části práce se zajímám o dítě v předškolním věku, o problém neklidnosti a hyperaktivity a nastiňuji zde určitá východiska řešení. Za důležitou považuji také svou výzkumnou část práce. V té se zaměřím …víceAbstract:
Restlessness is an issue which is, was and always will be present. Some tend to look at hyperactivity as a temporary state rather than a medical disorder. The objective of this thesis is to explain the term restlessness and related ADHD. As an important addition to my theoretical work, in which I deal with preschool child, restlessness and hyperactivity issues and outline certain solutions, I regard …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STŘÍLKOVÁ, Tereza. Neklidné dítě a možnosti jeho zapojení do činností. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / společný základ - sportovní orientace
Práce na příbuzné téma
-
Terapie u dětí s ADHD
Zdeňka KRŮTOVÁ -
Terapie u dětí s ADHD
Kristyna SCHÖNBORN -
ADHD a následná terapie
Monika MITTERBACHOVÁ -
Podpora učitelů dítěte s ADHD
Klára Ponížilová -
Expresivní techniky u dětí s ADHD.
Natalie Klimovičová -
Program „Sociální intervence a poradenství“ jako alternativní forma terapie pro děti s ADHD
Petra Tučková