Využití rozšířené reality během výuky výtvarné výchovy – Nela HOFFMANOVÁ, DiS.
Nela HOFFMANOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Využití rozšířené reality během výuky výtvarné výchovy
Using Augmented Reality in Art Education
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je implementovat do výuky výtvarné výchovy aplikace s rozšířenou realitou. Součástí práce je návrh metodik, které jsou vhodné pro uplatnění ve výuce výtvarné výchovy. Metodická část je shrnutím teoretické části a metod, které jsou uvedené v praktické části. V teoretické části je obsažena problematika digitálních technologií, mobilních technologií a rozšířené reality v souvislosti …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to implement augmented reality applications in art education. Part of the aim is to propose methodologies that are suitable for application in art education. The methodological part is a summary of the theoretical part and the methods that are presented in the practical part. In the theoretical part, the issues of digital technologies, mobile technologies and augmented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Daniel Tran
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOFFMANOVÁ, Nela. Využití rozšířené reality během výuky výtvarné výchovy. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie se zaměřením na vzdělávání / Informační a komunikační technologie - Výtvarná výchova (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Virtuální a rozšířená realita ve výuce odborných předmětů
Radek Semelka -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková