Mgr. Josef HABERLAND

Master's thesis

Měsíčník KAMERAMAN-vznik nového tištěného média

vznik nového tištěného média

CAMERAMAN
Abstract:
Práce se zabývá problematikou vzniku tištěného periodika s názvem Kameraman a podmínkami, za kterých je možné nový časopis vydávat. Na základě marketingových principů práce stanovuje zásady nutné pro jeho umístění na mediálním trhu. Zabývá se otázkami distribuce a propagace, navrhuje obsahovou strukturu časopisu. Analyzuje trh tištěných médií v oblasti časopisů a na základě této analýzy určuje, jak …more
Abstract:
The work deals with the problem of printed periodical „The Cameraman“ and the conditions under which this new magazine would be published. Based on the marketing rationale, it sets the principles necessary for its establishment on the media market. It deals with the problems of distribution and advertising, lays out the magazine´s content structure. It analyzes the printed media market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2758

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HABERLAND, Josef. Měsíčník KAMERAMAN-vznik nového tištěného média. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.