Mgr. Josef HABERLAND

Diplomová práce

Měsíčník KAMERAMAN-vznik nového tištěného média

vznik nového tištěného média

CAMERAMAN
Anotace:
Práce se zabývá problematikou vzniku tištěného periodika s názvem Kameraman a podmínkami, za kterých je možné nový časopis vydávat. Na základě marketingových principů práce stanovuje zásady nutné pro jeho umístění na mediálním trhu. Zabývá se otázkami distribuce a propagace, navrhuje obsahovou strukturu časopisu. Analyzuje trh tištěných médií v oblasti časopisů a na základě této analýzy určuje, jak …více
Abstract:
The work deals with the problem of printed periodical „The Cameraman“ and the conditions under which this new magazine would be published. Based on the marketing rationale, it sets the principles necessary for its establishment on the media market. It deals with the problems of distribution and advertising, lays out the magazine´s content structure. It analyzes the printed media market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2758

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HABERLAND, Josef. Měsíčník KAMERAMAN-vznik nového tištěného média. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.