Daniela POCHYLOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza konkurenčního postavení vybrané firmy

An Analysis of competitive position of a chosen company
Abstract:
Tato bakalářská práce je vypracována na téma Analýza konkurenčního prostředí vybrané firmy. Zaměřená je na analýzu konkurenčního prostředí společnosti Oriflame a zároveň zjišťuje, jakou zaujímá pozici. Práce má dvě části. První část tvoří teoretický základ, který je používán ve výzkumné části práce; zabývá se pojmy jako marketing, konkurence a její typy, možné analýzy konkurenceschopnosti podniku. …more
Abstract:
The content of the bachelor thesis is dealing with the analysis of the market competitiveness of the cosmetics company Oriflame. The main objective of this analysis is to find out about the competitive background in which the company operates and pinpoint the position within its surroundings. The thesis has two parts. The first one is theoretically based and it describes basic terms (marketing, competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POCHYLOVÁ, Daniela. Analýza konkurenčního postavení vybrané firmy. Cheb, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management