Využitelnost gamifikace ve výuce dějepisu – Bc. Ondřej SOLANSKÝ
Bc. Ondřej SOLANSKÝ
Diplomová práce
Využitelnost gamifikace ve výuce dějepisu
The usability of gamification in history teaching
Anotace:
Předložená diplomová práce si klade za cíl analyzovat využitelnost gamifikace a celkově počítačových her ve výuce dějepisu ve školním prostředí, respektive na základních školách a středních školách. Diplomová práce je dále ohraničena na několik vybraných počítačových her, které jsou pro školní prostředí relevantní a přináší množství využitelných pohledů na historii dle dnešních měřítek a zobrazuje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the usability of gamification and computer games in the teaching of history in school environment, respectively in primary and secondary schools. The thesis is further limited to a few selected computer games that are relevant to the school environment and provide a number of usable perspectives on history according to today's standards and depict modern treatments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Kropáč, Ph.D., LL.M.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOLANSKÝ, Ondřej. Využitelnost gamifikace ve výuce dějepisu. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol / Edukace v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Moderní technologie ve výuce estetické výchovy
Šárka Schlichtsová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Strategie rozvoje lektorských dovedností z pohledu koordinátora ICT na ZŠ Zašová
Kateřina HOLČÁKOVÁ -
Film im Deutschunterricht. Profit der Entwicklung von Hör-Seh-Kompetenz am Beispiel eines didaktisierten Films.
Petra Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva