Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie) – Bc. Jana Neubauerová
Bc. Jana Neubauerová
Diplomová práce
Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie)
Prerequisites for Establishment and Functioning of a Rural Community School (Case Study)
Anotace:
Práce vychází z průniku konceptu rurálního rozvoje a konceptu komunitního vzdělávání. Posuzuje předpoklady českého venkova a možnosti, které jsou vytvářeny pro založení a fungování venkovské komunitní školy v Dolním Podluží. Práce byla rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Po analýze sekundárních dat, na jejichž základě byla zmapovaná situace v Základní škole v Dolním Podluží, navazovalo …víceAbstract:
The thesis is based on a combination of a rural development concept and a community education concept. The conditions in the country in the Czech Republic are considered as well as the possibilities, which are created to found and operate the rural community school in Dolní Podluží. The thesis was divided into two parts: a theoretical and a practical one. After the analysis of the secondary data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Helena Hudečková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEUBAUEROVÁ, Jana. \textit{Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie)}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/amok4w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Celoživotní vzdělávání na venkově pomocí komunitní školy
Eva JAROŠOVÁ -
Málotřídní škola jako instrument komunitního a celoživotního vzdělávání
Eva Jarošová -
Jazykové vzdělávání zaměstnanců tří ostravských knihoven
Daniel Jeleń -
Propojené učení a rozvoj zájmu o vzdělávání v knihovně
Denisa Jadrníčková -
Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie)
Iva Kupcová -
Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie)
Tereza Najmanová -
Strategie rozvoje lektorských dovedností z pohledu koordinátora ICT na ZŠ Zašová
Kateřina HOLČÁKOVÁ -
Obecní koordinátor celoživotního vzdělávání jako aktér rozvoje obce.
Marcela Blažková
Název
Vložil
Vloženo
Práva