Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu – Kristýna Davidová
Kristýna Davidová
Diplomová práce
Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu
Marketing strategy of the Kofola brand on the Czech market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je kritické zhodnocení současné marketingové a komunikační strategie značky Kofola na českém trhu, včetně určení image značky u českého spotřebitele a návrhů na zlepšení současné marketingové strategie. Návrhy a doporučení na změnu marketingové strategie vycházejí z průzkumu. Ten je zaměřen především na 4P – produkt, cenu, distribuci, komunikaci a dotazníkové šetření.Abstract:
The aim of this diploma thesis is a critical evaluation of the current marketing and communication strategy of the Kofola brand on the Czech market, including determining the brand image of the Czech consumer and suggestions for improving of the current marketing strategy. Suggestions and recommendations for improving the marketing strategy are based on the research. Research is focused mainly on 4P …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82490
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82490
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha