Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely. – Šimon Martínek
Šimon Martínek
Bachelor's thesis
Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely.
Globalization and music industry. Digital distribution and indie labels.
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o revolučních změnách v hudebním průmyslu způsobených digitální revolucí a vzniku trhu s digitální hudbou. Právě vnímání digitální hudby jako relevantní komodity způsobilo rozvrat tradičního fungování hudebního průmyslu v oblastech distribuce hudby, hudebního marketingu a přístupu ke spotřebiteli. V teoretické části mapuji technologické inovace, které stejně jako umožnily …moreAbstract:
This thesis deals with revolutionary changes in music industry caused by digital revolution and genesis of digital music market. Perceiving digital music as a relevant commodity caused traditional music business to shatter in means of music distribution, music marketing and customer value. Advent of technological innovations, new ways of distributing music and overall changes in music industry are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74025
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Ilja Šmíd
- Reader: Daniel Šubrt
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARTÍNEK, Šimon. \textit{Vlivy globalizace na hudební průmysl v~oblasti populární hudby. Digitální distibuce a~nezávislé hudební labely.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/amvm6p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74025
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Trendy v distribuci hudby se zaměřením na nezávislá hudební vydavatelství v ČR
Antonín Myslivec -
Marketing nezávislého hudebního vydavatelství
William Mendonca Sachambula -
On-line trh s uměním a jeho proměny
Marcel Hornych -
Trh s bitcoiny
Tomáš Hovorka -
Právní a ekonomické aspekty licencování trhu s digitální hudbou – multiteritoriální licence
Tomáš Tittl -
Analýza trhu s digitální distribucí hudby v ČR
Jan Šedý -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin