Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely. – Šimon Martínek
Šimon Martínek
Bakalářská práce
Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely.
Globalization and music industry. Digital distribution and indie labels.
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o revolučních změnách v hudebním průmyslu způsobených digitální revolucí a vzniku trhu s digitální hudbou. Právě vnímání digitální hudby jako relevantní komodity způsobilo rozvrat tradičního fungování hudebního průmyslu v oblastech distribuce hudby, hudebního marketingu a přístupu ke spotřebiteli. V teoretické části mapuji technologické inovace, které stejně jako umožnily …víceAbstract:
This thesis deals with revolutionary changes in music industry caused by digital revolution and genesis of digital music market. Perceiving digital music as a relevant commodity caused traditional music business to shatter in means of music distribution, music marketing and customer value. Advent of technological innovations, new ways of distributing music and overall changes in music industry are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Ilja Šmíd
- Oponent: Daniel Šubrt
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTÍNEK, Šimon. \textit{Vlivy globalizace na hudební průmysl v~oblasti populární hudby. Digitální distibuce a~nezávislé hudební labely.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/amvm6p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74025
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v distribuci hudby se zaměřením na nezávislá hudební vydavatelství v ČR
Antonín Myslivec -
Marketing nezávislého hudebního vydavatelství
William Mendonca Sachambula -
On-line trh s uměním a jeho proměny
Marcel Hornych -
Trh s bitcoiny
Tomáš Hovorka -
Právní a ekonomické aspekty licencování trhu s digitální hudbou – multiteritoriální licence
Tomáš Tittl -
Analýza trhu s digitální distribucí hudby v ČR
Jan Šedý -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin