Podnikatelský záměr: přestavba 3* hotelu za účelem rozšíření služeb na základě marketingové analýzy – Leo Strnadel
Leo Strnadel
Bachelor's thesis
Podnikatelský záměr: přestavba 3* hotelu za účelem rozšíření služeb na základě marketingové analýzy
Business Plan: Rebuilding a 3* Hotel Towards Service Diversification Based on Marketing Analysis
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem, a to konkrétně určením služeb, které by hotel Bartoš*** měl vybudovat při své rekonstrukci. Dalším cílem této práce je zjistit, jestli pro hotel je možné a vhodné usilovat o přechod z klasifikace 3. třídy na 4. třídu. K dosažení těchto cílů bakalářské práce bylo zapotřebí vypracovat situační analýzu, marketingovou analýzu na jednotlivé ovlivňující …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the business plan specifically for defining services Hotel Bartoš***should build during its reconstruction. Another aim of this paper is to find out whether it is possible and favourable for the hotel to strive for a classification shift from the third to the fourth class. To achieve these goals, it was necessary to conduct situation analysis, marketing analysis of particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12624/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Vladimír Filip
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRNADEL, Leo. \textit{Podnikatelský záměr: přestavba 3* hotelu za účelem rozšíření služeb na základě marketingové analýzy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University College Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/an57sr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Projekt zvýšení obsazenosti hotelu ALEXANDRIA**** Spa & Wellness hotel na základě organizování speciálních akcí
Věra Floriánová -
Marketingová strategie a aktivity Hotelu Pohádka
Markéta Doudová -
Marketingová analýza Hotelu Labe v Litoměřicích
Jakub Matějček -
Podnikatelský plán - Hotel Vítěz
Michal Fedorko -
A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children
Marek Žerníček -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
Marketing Analysis - Selling Software on the B2G market
Patrícia Krausová -
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Tereza Kučerová