Osobnost lídra strany jako hlavní motiv politických kampaní – Bc. Nihal Zarbali
Bc. Nihal Zarbali
Bachelor's thesis
Osobnost lídra strany jako hlavní motiv politických kampaní
Personality of party leader as the main motive of political campaigns
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je využití osobnosti lídra, jako hlavní motiv politické kampaně v českém a Ázerbájdžánském prostředí. Teoretická část vyznačuje základní pojmy, dále se zabývá historií vývoje politických kampaní, přesvědčováním a manipulací osobnosti a osobností jako takovou. Praktická část obsahuje výsledek dotazníkového šetření, které je věnováno srovnáním mezi vnímáním kampaní zaměřující …viacAbstract:
The theme of this bachelor thesis is the use of personality leader as the main motive of political campaigns in Czech and Azerbaijani environment. The theoretical part indicates the basic concepts, discusses the development history of political campaigns, persuasion and manipulation and personality. The practical part contains the result of the survey, which is dedicated to the comparison between perception …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/torx4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014
Beáta MAŠKULÍKOVÁ -
Politická kampaň, sociální média a volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017
Žaneta BIEDERMANNOVÁ -
Metody přesvědčování, praktické využití
Petra Čiripová -
PRVKY PŘESVĚDČOVÁNÍ A MANIPULACE V TITULCÍCH DENNÍHO TISKU V LIDOVÝCH NOVINÁCH
Katarzyna Wawrzyńska -
Redestrategien und Denkmuster in der politischen Rede
Zuzana Koutná