Cenová hladina vín jako determinant nákupního chování spotřebitelů – Yana Kalinichenko
Yana Kalinichenko
Bachelor's thesis
Cenová hladina vín jako determinant nákupního chování spotřebitelů
Wine price level as determinant of purchasing behavior of concumers
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována ceně a výzkumu chování zákazníka. V rámci první části bakalářské práce proběhlo důkladné zhodnocení teoretických základů zkoumané problematiky. Zaměřením teoretické části práce byla cena, uvedení teoretických poznatků o chování zákazníka a zvláštnostech marketingu ve vinařství. V další části bakalářské práce je proveden výzkum trhu, a to dvěma směry – sekundární výzkum …moreAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the price and research of customer behavior. In the first part of the bachelor thesis there was a thorough evaluation of the theoretical foundations of the studied subject. The focus of the theoretical part of the thesis was the price, the introduction of the theoretical knowledge about the behavior of the customer and the peculiarities of marketing in viticulture …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/14045/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2017
- Supervisor: Ing. Jiří Zelený
- Reader: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Využití influencerů pro marketingovou komunikaci ve Vinařství Rauš
Andrea Zmeková -
Víno a vinařství ve Znojemské podoblasti ve spolupráci se Znovín a.s. s praktickým využitím základních nástrojů marketingového mixu
Michal Malý -
Využití tradičních hodnot a vliv západního modelu podnikání ve vinařství
Martina Stehlíková -
Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství
Lenka Holešinská -
Marketing vinařského cestovního ruchu v ČR
Jan Milner -
Chování zákazníka v době krize COVID-19
Kristýna Žežulková