Yana Kalinichenko

Bachelor's thesis

Cenová hladina vín jako determinant nákupního chování spotřebitelů

Wine price level as determinant of purchasing behavior of concumers
Anotácia:
Tato bakalářská práce je věnována ceně a výzkumu chování zákazníka. V rámci první části bakalářské práce proběhlo důkladné zhodnocení teoretických základů zkoumané problematiky. Zaměřením teoretické části práce byla cena, uvedení teoretických poznatků o chování zákazníka a zvláštnostech marketingu ve vinařství. V další části bakalářské práce je proveden výzkum trhu, a to dvěma směry – sekundární výzkum …viac
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to the price and research of customer behavior. In the first part of the bachelor thesis there was a thorough evaluation of the theoretical foundations of the studied subject. The focus of the theoretical part of the thesis was the price, the introduction of the theoretical knowledge about the behavior of the customer and the peculiarities of marketing in viticulture …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2017
  • Vedúci: Ing. Jiří Zelený
  • Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)