Cenová hladina vín jako determinant nákupního chování spotřebitelů – Yana Kalinichenko
Yana Kalinichenko
Bakalářská práce
Cenová hladina vín jako determinant nákupního chování spotřebitelů
Wine price level as determinant of purchasing behavior of concumers
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována ceně a výzkumu chování zákazníka. V rámci první části bakalářské práce proběhlo důkladné zhodnocení teoretických základů zkoumané problematiky. Zaměřením teoretické části práce byla cena, uvedení teoretických poznatků o chování zákazníka a zvláštnostech marketingu ve vinařství. V další části bakalářské práce je proveden výzkum trhu, a to dvěma směry – sekundární výzkum …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the price and research of customer behavior. In the first part of the bachelor thesis there was a thorough evaluation of the theoretical foundations of the studied subject. The focus of the theoretical part of the thesis was the price, the introduction of the theoretical knowledge about the behavior of the customer and the peculiarities of marketing in viticulture …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14045/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2017
- Vedoucí: Ing. Jiří Zelený
- Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALINICHENKO, Yana. \textit{Cenová hladina vín jako determinant nákupního chování spotřebitelů}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/anf24x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Využití influencerů pro marketingovou komunikaci ve Vinařství Rauš
Andrea Zmeková -
Víno a vinařství ve Znojemské podoblasti ve spolupráci se Znovín a.s. s praktickým využitím základních nástrojů marketingového mixu
Michal Malý -
Využití tradičních hodnot a vliv západního modelu podnikání ve vinařství
Martina Stehlíková -
Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství
Lenka Holešinská -
Marketing vinařského cestovního ruchu v ČR
Jan Milner -
Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti Vinařství Hevera
Zdenka Dvořáková -
Chování zákazníka v době krize COVID-19
Kristýna Žežulková