Marketingová strategie v pojišťovnictví – Ing. Blanka Hejčová
Ing. Blanka Hejčová
Master's thesis
Marketingová strategie v pojišťovnictví
Marketing strategy in insurance industry
Anotácia:
Tato diplomová práce objasňuje problematiku marketingové strategie v komerční pojišťovně. Věnuje se obecně marketingovému řízení komerční pojišťovny, dále strategickému marketingovému plánování. Zaměřuje se na marketingové strategie, na jejich systematizaci a na marketingové strategie využitelné komerčními pojišťovnami. Zabývá se situací na českém pojistném trhu a analýzou marketingových strategií …viacAbstract:
This diploma thesis clarifies problems of the marketing strategy in a commercial insurance company. It is generally devote to marketing management of the commercial insurance company and strategic marketing planning. It describes marketing strategie, their systematization and marketing strategies that can be used by commercial insurance companies. This thesis deals with the situation on the Czech insurance …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c6pm4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
- Vedúci: Ing. František Řezáč, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Financial Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová