Zhodnotenie spokojnosti zákazníka s mediálnou skupinou – Barbora Juhasová
Barbora Juhasová
Bakalářská práce
Zhodnotenie spokojnosti zákazníka s mediálnou skupinou
Evaluation of Customer Satisfaction with the Media Group
Anotace:
Tato práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníka s mediální skupinou, i z pohledu diváků, příjemců mediálního obsahu, ale také z pohledu obchodních partnerů. Analýzu spokojenosti jsme hodnotili na základě vhodně zvoleného dotazníku. Jednotlivým odpovědím jsme určili váhy důležitosti, a z výsledků jsme vypočítali index spokojenosti. Dospěli jsme k závěru, že mediální skupina má potenciál ke zlepšení …víceAbstract:
This work is devoted to the analysis of customer satisfaction with the media group, as from the point of view of viewers, recipients of media content, but also from the point of view of business partners. We evaluated the satisfaction analysis on the basis of a suitably selected questionnaire. To the individual answers we assigned the weights of importance and calculated the satisfaction index from …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/145528
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Lída Škrobánková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Analýza spokojenosti zákazníků železničních společností
Marek Tesař -
Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě
Filip Kapusta -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Veronika Choděrová -
Analýza spokojenosti hostů s nabídkou služeb v Hotelu Šipka***
Petra Monsportová -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Simona Krbečková -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Michaela Kopřivová -
Analýza spokojenosti zákazníků malých a středních firem
Kateřina Kuncová