Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o. – Bc. Andrea Mačková
Bc. Andrea Mačková
Diplomová práce
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.
A Project on the Use of Marketing Mix Implementations to Increase Footwear Sales at Fare, s.r.o.
Anotace:
Ve své diplomové práci se zaměřuji na využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti FARE. Diplomová práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá aplikací nástrojů marketingového mixu a také jeho specifiky v obuvnictví. Pozornost je zde věnována také analýze prostředí podniku. Praktická část se skládá z analytické části, která …víceAbstract:
In my diploma thesis, I focus on the use of marketing mix tools to increase footwear sales at FARE. The thesis is composed of two main parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the application of marketing mix tools, as well as their specifics in shoemaking. Attention is also paid to the analysis of business environment. The practical part consists of the analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2014
Zveřejnit od: 12. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAČKOVÁ, Andrea. \textit{Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/anozcb/.
Jak správně citovat práci
Mačková, Andrea. Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Cvachová