Jan Roček
Bakalářská práce
Vývoj 3D aplikace s využitím Unity
Using Unity for 3D application development
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem 3D aplikace pomocí multiplatformního enginu Unity 3D v jazyce C# pro operační systém Windows. Teoretická část popisuje historický náhled do vývoje 3D aplikací a zvažuje možnosti moderních vývojových prostředků. Jsou zde probrány klady a zápory dostupných 3D enginů. Praktická část se zabývá samotným vývojem 3D aplikace, kde je podrobně popsán průběh vývoje se …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the development of 3D applications using the Unity 3D multiplatform engine in C# scripting language for the Windows operating system. The theoretical part describes the historical insight into the development of 3D applications and considers the possibilities of modern development tools. There are discussed the pros and cons of available 3D engines. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Brožek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Principy a postupy vytváření automatizovaných testů v MS Visual Studio 2012
Peter Zošiak -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Voxel-based fluid simulation in Unity.
Jakub Mička -
Framework for analysis of employee reactions to social engineering attacks in Unity.
Václav Bílý
Název
Vložil
Vloženo
Práva