Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK – Bc. Kristýna Pospíšilová
Bc. Kristýna Pospíšilová
Diplomová práce
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Building a Corporate Identity of the chosen company using the tools IMC
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou corporate identity. V teoretickém hledisku je zde řešena důležitost prostředí včetně analýz jako je SWOT, PEST či Porterova analýza pěti sil, komunikační mix a public relations. V rámci corporate identity jsou rozebrány její subsystémy - corporate design, communication a culture. Vlastní práce je aplikována na společnosti SAP spol. s r. o. zabývající se převážně …víceAbstract:
The diploma thesis deals with issues of corporate identity. The theoretical aspect points out the importance of the environment including analyzes such as SWOT, PEST or Porter's analysis of five forces, communication mix and public relations. Within corporate identity, subsystems such as corporate design, communication, and culture are addressed. The main work is applied to SAP spol. s r. o. which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/elc6v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná